Inschrijven bij BENU Direct Hulpmiddelenzorg

Bent u nog geen klant bij BENU Direct? En heeft u een voorschrift van uw (huis)arts voor:

  • incontinentiematerialen;
  • katheterzorg;
  • diabetes hulpmiddelen;
  • medische voeding?

Vul dan onderstaande vragenlijst zo volledig mogelijk in. Met uw antwoorden kunnen wij u de best passende hulpmiddelen sturen. Ook hebben wij deze informatie nodig om de vergoeding bij uw zorgverzekeraar te regelen.

Geen voorschrift?
Dan kunt u medische hulpmiddelen op eigen kosten bestellen in onze BENU Webshop.

Herhaalbestelling?
Bent u al klant bij BENU Direct en wilt u een herhaalbestelling? Regel het online via Mijn BENU Direct.
Lees hier alles over online herhalen.

Vragen?
Kijk bij de veelgestelde vragen of start de chat.


Gebruik uw voorletters bijvoorbeeld A.B.
Gebruik uw achter- of meisjesnaam.
Burgerservicenummer.
Bij aanvullende vragen nemen wij telefonisch contact met u op.
Een voorschrift is een recept of machtingsformulier om materialen te ontvangen. Een voorschrift is noodzakelijk voor de vergoeding van uw hulpmiddelen door uw zorgverzekering.

Wij verzoeken u eerst naar een zorgverlener te gaan. U kunt uw inschrijving nu niet voltooien.

Toegevoegd bestand:

    U kunt bij één leverancier uw hulpmiddelen bestellen (vanwege de vergoeding door uw zorgverzekering). Krijgt u nu hulpmiddelen van een andere leverancier? Dan kunt u de overstap maken naar BENU Direct.

    Dit is de persoon die voor u contact onderhoud met BENU Direct.
    Dit is de relatie tussen klant en contactpersoon.
    Deze medicijnen kunnen van invloed zijn op de keuze van de juiste hulpmiddelen.