Kies voor BENU Direct

Hebben uw cliënten hulpmiddelen nodig voor incontinentie, diabetes, stoma, wondzorg of medische drinkvoeding? Meld u dan aan voor Mijn BENU Direct. Als zorgprofessional kunt u hier uw cliënten in een paar eenvoudige stappen aanmelden voor medische hulpmiddelen. Dan regelen wij de rest.

Een van onze gespecialiseerde verpleegkundigen neemt na aanmelding telefonisch contact op met uw cliënt. In dit gesprek stemmen wij af wat de behoeftes zijn en welk materialen hier het beste bij passen. Ook kijken we waar uw cliënt precies voor verzekerd is.

Na de evaluatie van de eerste levering plannen wij, indien gewenst, de herhaalbestellingen in. Uw cliënten zijn op deze manier altijd verzekerd van de beste materialen voor hun persoonlijke situatie en komen nooit ongewenst zonder materialen te zitten.

BENU Direct levert een breed assortiment
aan medische hulpmiddelen

Medische drinkvoeding

Meer weten: Medische drinkvoeding

Heeft u vragen?

Lukt het niet om u aan te melden? Wilt u weten hoe het aanmelden van cliënten in zijn werk gaat? Of heeft u een andere vraag?

Neem contact op met onze klantenservice:

  • 0800 - 0202057 voor apothekers
  • 0800 - 0200077 voor verzorgingshuis
  • 0800 - 8855888 voor overige zorgprofessionals
  • via het mailadres info@benudirect.nl
  • via uw persoonlijke online Mijn BENU Direct omgeving

Wij helpen u graag verder!

Onze gespecialiseerde medewerkers en verpleegkundigen zijn, van maandag tot en met vrijdag van 8.00 - 18.00 uur, bereikbaar voor vragen en advies.

Bij spoedeisende situaties kunt u ons ook buiten de reguliere openingstijden bereiken.