Contact

Vragen?

Ga naar de veelgestelde vragen en kijk of uw vraag erbij staat.

Herhaalbestelling

Maak een account aan op Mijn BENU Direct en activeer de online herhaalservice. U ontvangt een e-mail wanneer uw herhaalbestelling klaar staat. Zo heeft u altijd op tijd uw hulpmiddelen in huis! Ook handig: in Mijn BENU Direct kunt u uw (herhaal)bestelling volgen!

Bekijk hier alle veelgestelde vragen over (online) herhalen en Mijn BENU Direct.

Nieuw bij BENU?

Om u de best passende medische hulpmiddelen te sturen verzoeken wij u online in te schrijven. In dit inschrijfformulier stellen wij een aantal vragen zodat wij een goed beeld krijgen van wat u nodig heeft. Ook hebben wij uw gegevens nodig om de vergoeding via uw zorgverzekering te regelen. Let op: u heeft hiervoor een recept of voorschrift van uw (huis)arts nodig.

Schrijf u hier in als nieuwe klant

Persoonlijk zorgadvies

Heeft u vragen over een specifieke aandoening? Wilt u weten welk materiaal het beste bij u past? Is het voor u niet duidelijk of uw zorgverzekeraar de hulpmiddelen vergoedt? Voor dit soort vragen kunt u contact opnemen met onze gespecialiseerde medewerkers en verpleegkundigen.

Vul het contactformulier in voor persoonlijk advies.

Overige vragen

Heeft u geen antwoord gevonden op uw vraag? Wij zijn bereikbaar via de live chat van maandag tot en met vrijdag van 8.00 – 18.00 uur. Buiten deze tijden probeert onze chatbot u zo goed mogelijk te helpen. 

Uw mening of suggestie horen wij graag via het feedbackformulier.
Wilt u een officiële klacht indienen? Lees hier hoe u dat kan doen.

Postadres

Postbus 75, 3600 AB MAARSSEN