Contact

Vragen?

Ga eerst naar de veelgestelde vragen en kijk of uw vraag erbij staat. 

Herhaalbestelling

Maak een account aan op Mijn BENU Direct en activeer de online herhaalservice. U ontvangt een e-mail wanneer uw herhaalbestelling klaar staat. Zo heeft u altijd op tijd uw hulpmiddelen in huis! Ook handig: in Mijn BENU Direct kunt u uw (herhaal)bestelling volgen! Bekijk hier alle veelgestelde vragen over (online) herhalen en Mijn BENU Direct.

Nieuw bij BENU?

Om u de best passende medische hulpmiddelen te sturen verzoeken wij u online in te schrijven. In dit inschrijfformulier stellen wij een aantal vragen zodat wij een goed beeld krijgen van wat u nodig heeft. Ook hebben wij uw gegevens nodig om de vergoeding via uw zorgverzekering te regelen. Let op: u heeft hiervoor een recept of voorschrift van uw (huis)arts nodig.

Schrijf u hier in

Overige vragen en persoonlijk advies

Staat uw vraag niet bij de veelgestelde vragen? Of heeft u persoonlijk advies nodig? Stel uw vraag dan via ons contactformulier. Dan neemt een van onze gespecialiseerde medewerkers of verpleegkundigen zo snel mogelijk contact met u op voor een persoonlijk advies of antwoord.

Stel hier uw vraag


Spoed?

We proberen onze telefonische lijnen snel en toegankelijk te houden voor spoedvragen en voor klanten die geen beschikking hebben over een smartphone of computer. U kunt ons telefonisch bereiken van maandag t/m vrijdag van 08:00-18:00 uur via: 0800-6555 555.  

Uw mening

Wilt u graag uw mening of suggestie geven? Of wilt u een officiële klacht indienen? Lees hier hoe u dat kan doen.

Ons postadres:
Postbus 75, 3600 AB MAARSSEN