Contact


Heeft u vragen over een specifieke aandoening? Wilt u weten welke materialen het beste bij uw persoonlijke situatie passen? Is het voor u niet duidelijk of uw zorgverzekeraar de hulpmiddelen vergoedt? Voor deze en andere vragen kunt u contact opnemen met onze Klantenservice.

Klantenservice

Onze gespecialiseerde medewerkers en verpleegkundigen zijn, van maandag tot en met vrijdag van 8.00 – 18.00 uur, bereikbaar voor vragen en advies. Bel 0800 – 6555 555 of WhatsApp ons.

Daarnaast kunt u ook een bericht, feedback, een klacht of een bel-me-terug verzoek achterlaten. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Spoed buiten reguliere openingstijden

Bij spoedeisende situaties kunt u ons ook buiten de reguliere openingstijden bereiken.

Kijkt u vooral eerst bij onze veelgestelde vragen.

Belafspraak met verpleegkundige – extra service

Vanwege de coronadrukte en -beperkingen in bijvoorbeeld ziekenhuizen bieden wij u tijdelijk aan om een (video)belafspraak in te plannen met een verpleegkundige van BENU Direct. Stuur een email met uw naam en telefoonnummer naar zorg@benudirect.nl. Geef aan welke vragen u heeft en wanneer u graag teruggebeld wilt worden. Indien gewenst bellen wij u met videoverbinding via Skype of Facetime.


Let op: mogelijke vertraging bij PostNL

PostNL verzorgt een deel van onze leveringen. Ze hebben aangegeven dat er mogelijk leveringen vertraagd kunnen zijn i.v.m. het coronavirus.

Onze excuses voor het ongemak.

 

Vragen, advies of aanmelden? Neem direct contact met ons op.

📞 Bel 0800 - 6555 555

🔔 Terugbel verzoek

🗨 WhatsApp naar 06 3816 1068

✉ Stuur een bericht