DOP en WOP

Digitaal Order Portal (DOP)

Via het DOP-systeem wordt er centraal besteld door het verzorgend personeel van een afdeling/zorginstelling. Meerdere afdelingen kunnen aan één account gekoppeld worden. Ook is het mogelijk om meerdere inloggegevens te ontvangen. Er wordt een vaste bestel dag en lever dag afgesproken en een vaste bestelfrequentie.

Als er via het DOP-systeem besteld wordt, worden de medische hulpmiddelen centraal afgeleverd. Dit kan ik een rolcontainer, maar ook in dozen.

 

Wijk Order Portaal (WOP)

Dit is vooral voor de thuiszorgorganisaties (wijkzorg).

Het WOP-systeem ziet er hetzelfde uit als het DOP-systeem. Ook de bovengenoemde functionaliteiten komen overeen. Het verschil tussen het DOP- en WOP-systeem is de manier van afleveren. Waar bij het DOP-systeem de materialen centraal worden afgeleverd, wordt via het WOP-systeem de materialen bij de deur van de cliënten afgeleverd. Dit gebeurt altijd in dozen.

De voorwaarde voor het gebruik van het WOP-systeem is, is dat een cliënt een eigen adres dient te hebben.

Ga meteen naar:

DOP nieuws Aanmeldformulieren Contact