BENU gaat vooral hulpmiddelen leveren via BENU Direct Hulpmiddelenzorg

14-09-2020

BENU Apotheek heeft vanaf 2021 geen contract meer met zorgverzekeraars VGZ en Zilverenkruis voor het leveren van hulpmiddelen. Gelukkig is er een oplossing: Bestel uw hulpmiddelen door de vertrouwde BENU services via BENU Direct Hulpmiddelenzorg. Zo krijgt u toch uw medische hulpmiddelen.

Wat betekent dit voor u?

Doordat BENU Apotheek vanaf 2021 geen contract meer heeft met VGZ en Zilverenkruis, worden uw hulpmiddelen niet meer vergoed bij uw BENU Apotheek. Gelukkig is hier een makkelijke oplossing voor. Bent u klant van de zorgverzekeraars VGZ en Zilverenkruis? Dan kunt u via BENU Direct Hulpmiddelenzorg gemakkelijk online uw medische hulpmiddelen bestellen. Bij BENU Direct worden uw hulpmiddelen alsnog (deels) vergoed, ook door VGZ en Zilverenkruis. BENU Direct Hulpmiddelenzorg heeft namelijk een overeenkomst met alle zorgverzekeraars. Zo krijgt u uw eigen hulpmiddelen op een vertrouwde manier thuisbezorgd.

Bezorger van BENU Direct brengt een pakje aan de deur van de klant

Over BENU Direct Hulpmiddelenzorg 

Via BENU Direct Hulpmiddelenzorg kunt u gebruik blijven maken van uw huidige materialen. Zij leveren al jaren hulpmiddelen zoals diabetes-, incontinentie-, stoma-, wondmaterialen en medische drinkvoeding. Gespecialiseerde verpleegkundigen en medewerkers geven graag persoonlijk advies. Ook kunt u zelf bepalen waar en wanneer u uw hulpmiddelen laat bezorgen.

Wilt u een bestelling plaatsen of volgen?

Meld u dan aan bij BENU Direct Hulpmiddelenzorg via mijn.benudirect.nl/aanmelden en maak een account aan. Een BENU medewerker belt u om uw aanmelding te bespreken en uw eerste bestelling te plaatsen. Hierna kunt u via mijn.benudirect.nl/inloggen uw bestelling volgen tot aan uw voordeur.

Aanmelden bij BENU Direct Hulpmiddelenzorg →
contact_persoon
Neem contact op met Kim Assink
Corporate communicatiemanager