Bestellen en advies

Heeft u medische voeding nodig? Of wilt u advies over bijvoorbeeld het gebruik van medische voeding? Wij helpen u graag!

Ons team van diëtisten en deskundige klantenservicemedewerkers staan dagelijks voor u klaar. Zij denken met u mee en zorgen dat u zo snel mogelijk geholpen wordt.

  • Wij zijn elke werkdag telefonisch bereikbaar van 08:00-18:00 uur.
  • Wij hebben meerdere diëtisten in ons team.
  • Voor spoedgevallen zijn wij ook buiten de openingstijden bereikbaar.


Hoe ontvangt u medische drinkvoeding?

Stap 1: aanmelden

Meld u eenvoudig aan op Mijn BENU Direct, bel naar ons gratis telefoonnummer 0800 6 555 555 of stuur een e-mail met uw contactgegevens naar voeding@benudirect.nl.

Let op! U heeft een verklaring dieetpreparaten nodig van uw arts, diëtist of specialist voordat de medische voeding geleverd kan worden. Uw huisarts mag ook een recept uitschrijven. Op dit recept moet staan: Uw gegevens en de gegevens van de huisarts, de soort voeding, dosering, indicatie(code) en de behandelduur (of de hoeveelheid voeding waaruit de duur blijkt).

Stap 2: intakegesprek

Na uw aanmelding belt onze diëtiste voor een intakegesprek. De diëtiste bekijkt samen met u welke voeding het beste past bij de verklaring of het recept van uw voorschrijver, uw situatie en uw smaak.

Stap 3: bezorgen

Kies zelf waar en wanneer u de medische voeding wilt ontvangen. Lees hier meer over onze bezorgservice. Voor 17.30 uur besteld? Dan heeft u de voeding de volgende werkdag al in huis.

Kijkt u vooral eens bij de: