Bestellen en advies

Heeft u medische voeding nodig? Of wilt u advies over bijvoorbeeld het gebruik van medische voeding? Wij helpen u graag!

Ons team van diëtisten en deskundige klantenservicemedewerkers staan dagelijks voor u klaar. Zij denken met u mee en zorgen dat u zo snel mogelijk geholpen wordt.

  • Wij zijn elke werkdag telefonisch bereikbaar van 08:00-18:00 uur.
  • Wij hebben meerdere diëtisten in ons team.
  • Voor spoedgevallen zijn wij ook buiten de openingstijden bereikbaar.


Hoe ontvangt u medische drinkvoeding?

Stap 1: aanmelden

Meld u eenvoudig aan op Mijn BENU Direct, bel naar gratis telefoonnummer 0800 6 555 555, of stuur een e-mail met uw contactgegevens naar voeding@benudirect.nl.

Let op: u heeft een verklaring dieetpreparaten nodig van uw arts, diëtist, specialist of kaakchirurg Uw huisarts mag ook een recept uitschrijven. Hierop staan uw gegevens en de gegevens van uw huisarts, de soort voeding, dosering, indicatie(code) en de hoeveelheid voeding (of de geschatte behandelduur).

Stap 2: intakegesprek

Na uw aanmelding belt onze diëtiste voor een intakegesprek. De diëtiste bekijkt samen met u welke voeding het beste past bij de verklaring van uw voorschrijver, uw situatie en uw smaak.

Stap 3: bezorgen

Kies zelf waar en wanneer u de medische voeding wilt ontvangen. Lees hier meer over onze bezorgservice. Voor 17.30 uur besteld? Dan heeft u de voeding de volgende werkdag al in huis.

Kijkt u vooral eens bij de: