Bestellen en advies
Heeft u medische voeding nodig? Of wilt u advies over bijvoorbeeld het gebruik van medische voeding? Wij helpen u graag!
Ons team van verpleegkundigen en deskundige klantenservice medewerkers staan dagelijks voor u klaar. Zij denken met u mee en zorgen dat u zo spoedig mogelijk geholpen wordt.
- Regel uw inschrijving en herhaalbestellingen eenvoudig online.
- Kies samen de best passende hulpmiddelen.
- Krijg persoonlijk advies bij het gebruik van de hulpmiddelen.
Hoe ontvangt u medische drinkvoeding?
Stap 1: aanmelden
Schrijf u eenvoudig in, bel naar ons gratis telefoonnummer 0800 6 555 555 of stuur een e-mail met uw contactgegevens naar voeding@benudirect.nl.
Let op! U heeft een verklaring dieetpreparaten nodig van uw arts, diëtist of specialist voordat de medische voeding geleverd kan worden. Uw huisarts mag ook een recept uitschrijven. Op dit recept moet staan: Uw gegevens en de gegevens van de huisarts, de soort voeding, dosering, indicatie(code) en de behandelduur (of de hoeveelheid voeding waaruit de duur blijkt).
Stap 2: intakegesprek
Na uw aanmelding belt onze diëtiste voor een intakegesprek. De diëtiste bekijkt samen met u welke voeding het beste past bij de verklaring of het recept van uw voorschrijver, uw situatie en uw smaak.
Stap 3: bezorgen
Kies zelf waar en wanneer u de medische voeding wilt ontvangen. Lees hier meer over onze bezorgservice. Bent u al klant? Geef dan voor 16.00 uur uw herhaalbestelling door in Mijn BENU Direct. Dan heeft u de voeding de volgende werkdag al in huis.
Kijkt u vooral eens bij de:
Medische voeding nodig?
Schrijf u nu in bij BENU Direct Hulpmiddelenzorg en wij nemen contact met u op voor de eerste levering.