Service tijdens lockdown door coronavirus

Ook tijdens de lockdown staan wij bij BENU Direct Hulpmiddelenzorg klaar om u te adviseren en te helpen aan de juiste medische hulpmiddelen.

U hoeft zich geen zorgen te maken over de levering van uw medische hulpmiddelen. Wij hebben ruim voldoende voorraad!

Onze telefonische klantenservice heeft het drukker dan normaal. Wij doen er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. U kunt ons helpen door:

  • zoveel mogelijk digitaal te bestellen via mijn.benudirect.nl
  • snel uw herhaalbestelling te bevestigen.
  • niet meer te bestellen dan u normaal doet.
  • Mail of app ons uw vraag in plaats van dat u belt.

Soms moet u iets langer moet wachten dan u gewend bent. Dat geldt ook voor de bestellingen die via PostNL thuis bezorgd. Bezorgers hebben momenteel een of twee dagen langer nodig om uw bestelling te bezorgen.

Bedankt voor uw begrip en medewerking!

Werkt u in de zorg? Klik hier voor informatie over coronamaatregelen en extra services voor zorgprofessionals.

Bestel digitaal via Mijn BENU Direct

Maak direct uw Mijn BENU Direct account aan of log in als u al een account heeft.

Zo werkt BENU Direct