Hoe werkt het?

1

Na het aanmelden wordt u, wanneer nodig, gebeld voor een intakegesprek

U bespreekt met een gespecialiseerde verpleegkundige wat uw behoeftes zijn en welke oplossing het beste bij uw situatie past. Wij zorgen voor declaratie bij uw zorgverzekeraar.

2

Uw eerste bestelling wordt binnen een werkdag discreet afgeleverd

De eerste keer dat u bestelt, ontvangt u de producten de eerstvolgende werkdag op het door u opgegeven adres. De hulpmiddelen worden discreet verpakt en persoonlijk bezorgd.

3

Evaluatie producten en planning herhaalbestellingen

Een van onze verpleegkundigen belt u voor een evaluatie van de producten uit de eerste bestelling. Aan de hand hiervan stemmen wij de eventuele herhaalbestellingen met u af.

BENU Direct verzorgt uw herhaalbestellingen

Met BENU Direct komt u nooit zonder hulpmiddelen te zitten. Wij zorgen ervoor dat uw herhaalbestellingen altijd op tijd klaarstaan. In een paar stappen bent u altijd voorzien van de beste materialen voor uw persoonlijke situatie.

1

Uw bestelling staat klaar

Wanneer de bestelling klaarstaat, ontvangt u van ons een e-mail.

2

Evaluatie invullen

In deze mail wordt u verzocht om een aantal evaluatievragen te beantwoorden.

3

Bestelling volgen

De bestelling wordt, na het beantwoorden van de evaluatievragen, doorgezet en u kunt deze van verzending tot aan uw deur volgen.

Bent u al klant bij BENU Direct?

Meldt u dan nu aan voor Mijn BENU Direct, zodat u online uw bestelling kunt volgen van verzending tot aan de deur.